Sista gången med älsklingsgruppen!

Hejhej!

Idag är det jag (Signe) som skriver! I måndags var det sista gången med måndagsgruppen 18:00..snyft..Vi har hängt ihop i flera år och har alltid superkul på lektionerna! Sista gången satte Andreas ihop en superlektion till oss! Först fick vi galoppera runt hagen och ta tid, jag red bebis Cesar! Sen fick vi rida lite dressyr och avsluta med några hopp!

Vi har haft det så himla mysigt med jojjos oavbrutliga prat haha ;) Kommer sakna ridtiden tjejer:( Istället kommer jag börja rida 19:00 gruppen :) det blir säkert också jättebra!



Sötis Tess med världens finaste hatt på sig :)



Idag har jag suttit och gjort klart Havremoppen, det kommer att bli ett super nummer. Kommer att finnas till försäljning på Farsta festen den 13 juni!

Vi ses på lördag!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Haha x) vaddå oavbrutligt prat? :o ;P Kommer också sakna :( <3

2010-05-28 @ 13:00:26
Postat av: Signe

hahah du vet nog :P

2010-05-28 @ 18:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0