Ofelia <3

Hej på er allihop! Jag sitter här och har en lugn fredagskväll hemma, så jag kan vara pigg imorgon i stallet! Börjar jobba kl 09, slutar 11.30 eller 12 och sen så rider jag, Signe och Sandra kl 12.15:) Och efter det blir det avslutning med skötarkurs 1! Vi ska fika och mysa och efter det blir det väl några nya skötare ute i stallet eller hur? ^^

Hur som helst! Nu har precis Stella skickat lite bilder till mig på mig och ofelia! Några från en dressyrlektion för några veckor sen och några från hoppningen i torsdags! Och eftersom jag tycker så mycket om den fina lilla hästen så täkte jag lägga upp lite bilder på oss som jag har lagrat på datorn ;)

Lokal dressyrtävling 14/2 :)

Dressyrträning ngn torsdag :)

Hoppträning i torsdags! hon var jätteduktig och tyckte det var jättekul, och det tyckte jag också ;)

 

Visst är honfin iaf? hoppas jag får rida henne eller Sing imorgon!! Mina två favoriter faktiskt ;)

Ses i stallet imorgon!! Kramar // alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0