Mysig dag med meja =)

Hej! Hur har alla haft det idag?
Min dag har varit super! Min dag började med körlektion, som gick jätte bra! Min lärare började prata om att det var dax för upp körning. Men vi skulle se hur det går imorgon, så skulle vi ta det därifrån :) Sen åkte jag och hämtade Meja på dagis, när jag kom dit på stod alla barn uppradade och tränade inför deras uppvisning. Tjejerna skulle precis sjunga jag vill om du vågar med Pernilla Wahlgren, dom var hur söta som helst! Mitt hjärta smälte när jag hörde som sjunga och killarna skulle sjunga Man boy.
Sen åkte vi till bion och kollade på Prinsessan och Grodan, den var helt ok. Gillar dom gamla disney filmerna bättre ^^ Men det var mysigt att få en tjej dag med Meja, det var länge sen det var bara vi tjejer ^^ Sen köpte vi en glass och gick till björnsan och kollade på "dom coola" killarna som saktade.
Tack för den mysiga dagen Meja! Imorgon är det äntligen fredag =) Då är det dax för en av höjdpunkterna på veckan, hoppningen! Längtar till imorgon!
Vi ses!
// Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0