Goliat <33

Hejsan svejsan, nu är det Filippa som sriver igen:D

Idag har jag och Stella jobbat i stallet:D Det var jättekul
och vi fick göra jättemånga roliga saker=)
Efter att vi hade jobbat fick jag rida Goliat<3 det gick väldigt bra och han
var lika söt och glad som vanligt<33 :D

Men nu tänkte jag lägga upp lite bilder:D:D:D

Söta hästen Anja<3


Vi myser lite<3


När jag rider Winden för nåra veckor sen:D<3


Här rider jag Lucky för 2 veckor sen tror jag :D


Så, det var alla bilder för idag=D
Ses i stallet //Filippa:D


Kommentarer
Postat av: PICCS FOTOBLOGG

Fina bilder, älskar den på Winden! Och Anja (heter hon inte Miss Anja?) är jääätefiin!:) Jag ska börja rida i Farsta nästa termin :D

2010-05-25 @ 17:00:57
URL: http://piccs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0