Fika på lördag!

Hej hej!

Skötarkurs 3:

På lördag (22 maj) är det en liten avslutningsfika i lilla teorirummet, om det är fint väder sitter vi ute! Vi ska prata lite om kursen men mest fika och ha trevligt :D jagoch sandra fixar fika men om man gillar att baka så får man gärna göra det ;)

Mysig lördag i stallet:

I lördags var det skötarkurs 3 och vi hade Jorma, stallets hovslagare på besök. Han verkade Tigers hovar och pratade om hur viktigt det är att ta hand om hovarna, det var mycket lärorikt :D Innan kursen så red jag, Sandra och Alice! Jag red Jullebulle och det gick väl sådär jag red honom ofta förut men nu var det så länge sen att jag hade glömt bort allt :S. Det var kokhett på utebanan och jag var alldels röd i ansiktet av värme efter!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag kan inte komma ska tävla :(

2010-05-17 @ 21:09:50
Postat av: Rebecka

Jag kan inte komma ska tävla :(

2010-05-17 @ 21:10:02
Postat av: Signe

vad tråkigt :( men lycka till på tävlingen :) puss!

2010-05-19 @ 00:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0