Betesmys!

Hejhej!

idag har jag varit i stallet hela dagen kännsdet som :) jag tog med mig massor av skötare och ponnyer så gick vi ut och betade av hästarna, ! Supermys! Men jag glömde ju såklart kameran dum som jag är!

Medans så gick jag runt och hjälpte till med diverse grejer i stallet sadla keaton med mera. En vanlig stalldag helt enkelt! :) Det var supermys!

Vi tog en liten fikapaus i vår nya fina kafeteria! Om ni inte har varit i stallet än så bered er på en överraskning! Det kommer bli så fint närdet ärhelt klart! :D

tack för i helgen allihopa vi jobbade superbra och det hade ju aldrig blivit av utan Sandra fina ideér och inredningsplaner, du äger! :D

Jag vill passa på att tipsa igen om Farstas öppet hus den 13 juni, det kommer att bli hur kul som helst och alla är välkomna!

Kram på er!

/Signe



Stella, Agnes, Elvis och Pauline! (en av mina många påtvingade bilder haha)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Gullig bild :) <3

2010-06-01 @ 08:42:34
URL: http://mimmilindstahl.blogg.se/
Postat av: Signe

Ja de är så söta alla 4! :)

2010-06-02 @ 09:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0