Ännu en lördag i stallet =)

Hej!
Hur mår alla idag? Har ni haft en bra söndag? Jag har sovit hela dagen och mysigt framför TV:n och kollat på Förhäxad. Jag har köpt alla säsonger ^^ Kollade på den serien när jag var liten och tyckte den var jätte bra, så jag köpte hela box samlingen ^^ Igår var det en riktigt en lång dag, jag jobbade i stallet på morgonen som vanligt. Maria som jobbade lördag förut ska börja jobba med oss igen, välkommen Maria! Sen tog jag en timmes paus med Singe och åt lite luch innan vi skulle rida :) Jag fick Miss Anja och Signe fick Blacky, jag blir alltid lite spänd på ett bra sätt när jag ska rida en häst jag aldrig har ridit på. Hon JÄTTE fin! Det var JÄTTE kul att rida henne =)
Sen kom familjen Läckberg på hälsade på =) Det var jätte kul, kidzen hade jätte kul. Dom hade med sig en massa äpplen som dom gick runt och gav äpplen till alla hästar i stallet ^^ Sen ville Charlie hälsa på Tiger :)
Han är så sjukt cute <3 Han verkligen killen i mitt liv ;)
Det suger att jag inte rider imorgon, det blir så långt till nästa ridning :( Nu ska jag plugga lite till körkort stoeri.
Vi ses på fredag!
// Sandra :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

GUUUD vilka fina bilder!! :o vem har fotat och vad heter kaneran??

2010-05-09 @ 10:20:36
Postat av: PICCS FOTOBLOGG

ÅHH vilken fin häst!! Och jättefina bilder!! Jag kanske ska börja rida på Farsta och jag känner Sara (från USEK), Ebba (är hon med i USEK?) och Nadja :)

Hehe ville bara säga det!

Ha gött!

2010-05-09 @ 11:05:44
URL: http://piccs.blogg.se/
Postat av: Sandra

Martin Melin www.coolapappor.se

Vet inte vad han har för kamra :S

2010-05-11 @ 20:27:51
Postat av: Sandra

Tack! Hon heter Miss Anja är 7 år I think ^^ Hon var jätte rolig att rida! Börja på Farsta! Världens bästa ridskola! Vi har det alltid kul på Farsta, fråga Ebba och Sara ;)

2010-05-11 @ 20:29:30
Postat av: Alice R

Jaa!! Farsta är bäst juu! xD

2010-05-19 @ 16:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0