TJOHO!


Hallå!

Vilken mysig dag det var i stallet igår! Jag var där från 14:00 till 21:30 haha jättemysigt! Jag tänkte visa hur kul vi hade det igår genom lite bilder :D :

Dagen började med en smörjstund:



Det kanske inte ser ut så men vi var jätteflitiga haha! :D Tränsen sken efter! Sofia hade ett särskilt tufft jobb som fick ett extra träns att smörja, dammet flög runt det! Men glänste sperfint efter :D

Mellanmålsdags!:





Sen var det äntligen dags för det bästa på hela dagen: TJEJKVÄLL!!! :D:D :

Vi började med FISKEDAMM!:


(världens stadigaste fiskedamm)

Efter att alla fick en redig godispåse blev det dags för singstar, dansmatta, charader och massa knäppa lekar!

LEKDAGS:D


TACK FÖR EN SUPERKUL DAG ALLIHOPA!:D:D (jag älskade inte att ha håret rakt upp)


KRAM SIGNE:)

Kommentarer
Postat av: Alice

ååh det ser ju jättemysigt ut!! jag önskar jag vart där och inte förkyld här uppe i åre istället ;(

Kram//alice

2010-03-05 @ 18:49:24
Postat av: Sandra

Gud vilken mysig kväll det va! Jag hade sjukt kul! :)

2010-03-05 @ 23:28:29
Postat av: Becka

Det vsr jättekul :)

2010-03-07 @ 08:53:58
Postat av: Madde

Har någon en bra bild på Emmy? Behöver verkligen det till rittävlingen. Hittar inte en enda någonstans, varken på hemsidan, här, facebook eller google! :S

2010-03-10 @ 22:07:03
Postat av: Signe

jag har en jättedålig bild haha som jag valde att inte lägga upp för då slår hon mig antagligen! vill du ha den? :)

2010-03-11 @ 00:11:22
Postat av: Alice<3 Figaro

Hehe, det där extra-tränset blev använt samma dag xD

2010-04-25 @ 09:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0