Längtar till stallet!

Hej sötisar!

Har ni någonsin tänkt på att veckan verkar snigla sig fram tills nästa gång man får rida? Det är nästan en hel vecka kvar tills jag får rida igen :(. I måndags red jag gulle Cesar igen, och det är ju så himla kul!

Jag och Sandra har idag planerat en ny kurs som snart ska ta start: SKÖTARKURS 3, den är till för alla som har gått både skötarkurs 1 och 2. Kursen kommer att innehålla massor av nya och spännande saker så håll uppsikt i stallet på lördag för då kommer en lapp om den roligaste kursen ever upp!



Jag om min älskade prins Sandra på luciashowen 2009!

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Karin

Karin, Hannas mamma här! Vill bara tacka USEK för den fina städningen efter lördagens kick-off. Peter och jag blev jätte glada när vi steg upp i morse och såg hur fint det var :) Tack Mirjam också för de fina blommorna! Stor kram frå Karin

2010-03-28 @ 11:57:05
Postat av: Sandra

Det var verkligen ingen fara! Tack för att vi fick vara hos er! Vi ses i stallet!

Kram Sandra :)

2010-03-30 @ 00:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0