Blogg alá Mirjam ;)

Hejsan svejsan ;) Jag har märkt att jag inte bloggar så mycket här, men de är nog mest för att Signe och Sandra gör de så jag jag backat undan lite (ta det inte på fel sätt nu tjejer ;)) Jag är även upptagen med min egna blogg också :) Kika gärna in om ni vill http://mdik.blogg.se :)

Det är en häst blogg då, skriver mycket om Winden, tävlingar och träningar, haha även dom sjukt jobbiga jobb passen som vi har ;)

Imorrn är det ridning som gäller då, hoppas att vi gör någe roligt eftersom vi hade teori i måndags -.- Hehe vill rida ut, men de är kram snö så jag tror vi rider inne ;) Bilder kommer också :) OBS! Glöm absolut inte bort tjej kvällen!!:D Myspys kommer det att bli :D

Puss puss, Mirjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0