12 timmars lördag :P

Hej hej!! här sitter jag och Hanna i vårt lilla kontor och väntar på att "jobbkursen" ska börja kl 16. Vi har vart här sen 08 imorse och ska härifrån kl 20.00. Det är tolv timmer det!! då behöver man några pauser som nu... :D

Vi har bland annat svarat på ett mejl från en tjej som ägde och red in vår egna Tilly för länge sen! Hon hade sökt upp henne och mejlade för att höra hur det var med henne :D Jag tror hon blir väldigt stolt när hon får reda på hur bra det gick för Tilly och Hanna i LC - tävlingen för några helger sen.

Annars så har vi jobbat (väldigt roligt och stressigt på samma gång), och jag har haft teori med min grupp där vi kollade på ena halvan av gruppen som fick rida. Jag och Signe såg verkligen hur stor skillnad det är mellan skritt och trav i hästens rörelser!

Men, nu kommer emmy och lina och vill ha datorn!!! Puss på er <3

Söta Tilly och söta Hanna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0