Stella

Hejsan, nu är det Stella som skriver! :) Idag har jag varit i stallet och hoppat. Det var sista gången för den här terminen,  vi hoppade i lilla ridhuset och sedan hoppade vi två hinder som vi byggt upp runt sommarhagen :) Jag red Keaton aom jag aldrig hade hoppat men han var bra :) Han hade öronen framåt hela tiden och var så glad!


Idag är det sista gången jag är här i stallet innan sommaren. Så jag sa hejdå till alla och sen sa jag speciellt hejdå till Julius. Han kommer jag verkligen att sakna! Men det blir mer ridning i sommar, imorgon ska jag nämligen åka till min bästa kompis land. Det är Kristin som rider i min ridgrupp, hon och hennes syster har nämligen sommarhästar! Lyxigt va? ;) Sen nästa vecka på söndag ska jag på ridläger i 10 dagar oxå, det ska bli jätte kul!


Bilder från idag på mig och Julius
(Fotograf: Rebecka B)







Vi ses efter sommaren!
Kram Stella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0