Ridskolansdag =)

Hej alla!

Hur har ni haft det denna soliga vackra dag ^^ Jag har Charlie har varit ut och myst i solen, och jag har byggt ihop hans sandlåda han fick av mig i ett års present =) Hur tyckte ni ridskolans dag var? Jag tyckte den blev jätte lyckad! =) Verkligen något vi borde göra igen! Min position var att stå i USEK båset och ge information om oss och sälja det nya numret av havremoppen! Det var jätte många som kom förbi och alla verkade ha jätte kul! Sen skrev jag ut gröna kort och de behövde man om man ville vara med i käpphäst hoppningen, och det var många föräldrar som var med och det var jätte kul!



Sen var det dax för KM i hoppning och jag skulle tävla Whitney =) Jag var något nervös för hur hon skulle reagera när hon såg alla människor på läktaren. Hon var väldigt spänd i början, men sedan när vi fick startsignal gick jag in i min egen bubbla och bara hoppade =)  Vi kom 3a med bara några hundra delar hörde jag efteråt. Så jag var rätt nöjd med det =) 

Verkligen ett stort tack till ridskolan som hade en väldtig stor del av denna dag och att de skänkte alla pengar som tjänades in under dagen till USEK! TACK! =)

Ha en bra vecka alla!

// Sandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0