Ridskolans dag!

Hej allihopp!

Idag är jag jätteglad för jag red idag. Jag red på Lucky och det gick jättebra tycker jag.

Vill påminna om att på Söndag är det Ridskolans dag! Det vore jättekul om så många som möjligt kunde komma för det kommer bli super!! Det kommer finnas massor med roliga aktiviteter med mera, så ta med släkt och vänner och åk dit! Vi i USEK kommer ni också att se där, och vi kommer också att ha många roliga aktiviteter att göra den dagen.

Hoppas vi ses där, och ha ett superbra sommarlov! <3



Puss och Kram Mimmi

Kommentarer
Postat av: Sara!

Red du Lucky?? :/

2010-06-11 @ 21:06:51
Postat av: Mimmi

Aa, han är bäst :p

2010-06-12 @ 08:13:31
URL: http://mimmilindstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0