Ridläger! :D

hejhej!
Idag har jag varit i stallet som vanligt<3
Imorron kan jag tyvärr inte vara med på ridskolans dag :(
För jag ska åka på ridläger med mina 3 kompisar som rider
på en annan ridskola:D Det kommer bli jätteroligt:D
Jag längtar jättemycket!!!<3
Men jag kommer sakna alla i stallet jättemycket!

Igår så red jag först Miss Anja på skötaritten, det gick jättebra!
Jag älskar verkligen Anja, hon är den bästa hästen i hela världen!!!<3
Och senare på kvällen när jag skulle rida igen så fick jag Domino:)
Det gick också superbra och jag vill rida honom igen=)

Men nu så måste jag packa klart det sista till ridlägret, så vi ses i
stallet om typ en vecka! =)


Hittade en liten bild på mig och Goliat från en klubbhoppning:)
// Filippa=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0