Hej hej :)

Hej på er allihop! Alice här :) Nu har jag precis gjort chokladpudding som jag väntar på ska kallna, o sen så hade jag planerat att sätta på en film och ha en riktig myskväll såhär innan det är skola imorgon! fast det är ju inte så mycket att göra nu i skolan innan sommarlovet, så det är superskönt! Jag slutar på fredag, längtar!!

Idag och igår har jag vart i stallet och ridit finaste lilla Tiger båda dagarna. Han sprang på som bara den för att hinna med i de stora hästarnas tempo, men jag tror han tyckte det bara var roligt :) Igår jobbade jag också, tillsammans med Maria, Sandra och Hanna och så var en av mina bästa vänner Andrea med och hjälpte till! Hon och jag lärde oss rida tillsammans på en annan ridskola så det var jättekul att visa upp fina Farsta för henne!

Nej nu ska jag gå och titta till chokladpuddingen, hoppas den är klar!! :)


Tusen kramar/ Alice ♥

Hästen på bilden är Buster, min allra första sköthäst jag någonsin haft, som står på min förra ridskola :) Jag skötte honom i nästan fyra år, och han är fortfarande en av mina favorithästar!! Och visst är han söt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0