Fototävlingen!! =)

Hej allihopa! =)

Imorron är det ridskolans dag =) Så nu sitter halva ungdomssektionen och Emmy och jobbar hårt för att dagen ska bli bra som möjligt! Nu har jag äntligen haft tid att avgöra vem som vinner fototävlingen för maj månad =) Jag ber verkligen om ursäkt att jag inte hat lagt upp det här tidigare, men jag har haft super mycket och göra dom här veckorna :(

Vinnare: Johanna Carlsson med den vackra bilden på Sickan som ligger o myser i solen!



Grattis Sickan och Jojjo!
Jojjo vinner två biobiljetter!

Nu börjar nästa fototävling för juni månad! =) Bilderna ska vara med juni känsla och vara hästiga :)
Bilderna skickas till: [email protected] och skriv fototävling i ämnesrutan!

Pris: Den perfekta ryktborden =)


Lycka Till!

// USEK =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0