Jojjo in da haus :)

Hejsan :)
Jojjo här... Läge sen jag skrev sist :P
Kommer inte skriva så mycket den här gången heller x) Men jag kollade igenom lite bilder här hemma och så hittade jag några roliga bilder från fotograferingen (till hemsidan) vi hade i våras. De flesta blev hyfsade och många blev även riktigt bra :) Sen va det de där som togs i precis rätt tillfälle... ja, vad ska man säga? xD Tja, titta och njut... :)

    
 

Ja, det  var de som blev absolut roligast :)

Och sist men inte minst...



Tummen upp för att det är mindre än en månad kvar till stallet öppnar igen :D

Kramar Jojjo

Kommentarer
Postat av: Molly Lindroth 8 år

Hej! lite rolig bild! kungen bara: eeyyyy!!! jag vill oxå vara med på bilden! hahah!

2013-11-09 @ 08:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0