Tiger :)

Hej allihoppa :)

Nu sitter jag på pendeltåget på väg hem från ridning. Idag red jag Tiger :) Det var jätte kul! Idag fick han verkligen träna på att
inte fokusera på läskiga saker på läktaren och konsentrera sig på uppgiften. Ett litet tips för den som får rida Tiger. Om han är lite spänd och verkar nervös över något, ställ honom åt något håll eller flytta bakdelen lite så han för något annat att tänka på. Och ha förstårlse för om han blir lite nervös, för det finns saker du också tycker är läskiga. Men han är verkligen en rikitgt bra häst och man lär sig super mycket igenom att rida honom :) Någon annan som har några bra tips när det kommer till att rida Tiger?



I fredags gick mina ridstövlar sönder precis innan ridning :( Lämnade in dom idag, gissa vad det kommer kosta att byta ut två dragkedjor....600 kr. Jippi ;) Men det är värt det :)
Nästa vecka kommer en ny tjej att stå i cafiterian :) Det kommer bli super bra! Änligen har vi hittat någon :)
Nu måste jag hoppa in i duschen så man slipper gå upp extra tidigt på morgonen ;)
Och glöm inte årsmötet den 13:e Feb kl:13.45! Då kommer vi välja in nya USEK medlemmar :)

Ha en bra vecka!! Kram Sandra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0