Lördagsmys!

Hallå!

(Signe här)

Hoppas att alla har haft en riktigt mysig dag! Jag måste säga att jag verkligen älskar att vara i stallet på lördagar, det är så många där och så är det ju ridning också (höjdpunkterna på veckan!). Idag red jag Don John det var superkul men gick inte lika bra som förra veckan tyvärr:(. Innan det satt jag, Sandra och Alice med på stora styrelsens möte och pratade om vad som ska hända nästa termin! Men nu börjar man längta till sommaren, eller hur? Särskilt när Stella kom hem nu och var brun som en pepparkaka, då blev man allt lite avis!

Vet ni vad vi tycker är kul? Kommentarer! Jag blir superglad när ni kommenterar på bloggen, det kan handla om vad som helst!

Nu ska jag bara påminna om årsmötet 13 februari 13:45 och sen ska jag sluta blogga för nu ska jag hoppa in i duschen och sen iväg på bio!

Det regnar köttbullar i 3D! WOHO!

Ha en jättemysig lördag!

Kram på er alla!  


Kommentarer
Postat av: stella

haha :)

2010-02-06 @ 19:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0