En helt vanlig lördag!

Hej allihopa!
I lördags kunde ni se mig (Signe) smygandes runt i stallet med en kamera i högsta hugg. Det var väldigt opopulärt bland er duktiga stalltjejer, men jag tänker ändå visa upp er här på bloggen nu! mohhaha!

Hoppas ni gillar det (lite i alla fall;) )



En extremt glad Isabella!

Maja som ser otroligt relaxed ut.



Lina bestämde att hästarna var lite trötta idag och tjejerna fick ta en lektion till käpphäst.



Snett igenom...



 Söta tjejer med rosa mössor, som var publik till den ovanliga lektionen.

 
Pegasus mindre smickrande del och Isabella och Alice



Så här ska det se ut!


En mycket glad Felicia som ska få rida gullehästen Goliat.



Jag tycker det är lika sorgligt varje år när julpyntet åker ner så jag kände mig tvungen att ta en bild på de sista underbara resterna. (fick även med en söt Felicia)



Ja, det var som sagt inte så populärt med en kamera på lördagsmorgonen (konstigt nog!), det är Minna som gömmer sig under den stora luvan.



Glad Alice som ska få rida putten Pegasus.



De är allt ett fint par de där: Madde och Silver!



Det här ser ut som Maja och Tintin så det får det vara!


Det var allt för mig denna gång, men kom ihåg att ingen går säker numera när jag har fått en kamera i julklapp, haha!

Vi ses på lördag!

Massor av kramar från Signe


Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha, det är Rebecka med Tintin XD

2010-01-19 @ 18:29:42
Postat av: Signe

Haha okej! Förlåt Rebecka!

2010-01-21 @ 23:02:39
Postat av: Anonym

2010-01-21 @ 23:04:20
Postat av: cornelia & goliat<3

haha jag ser bara för roliag ut på bilden ''söta tjejer med rosa mössor,publik åt den ovanliga lektionen'' hahahahahaha!!!!

2010-02-12 @ 17:55:21
Postat av: Felicia

Hahah, fin bild på mig..! :p

2010-02-13 @ 15:41:53
URL: http://feliciamh.blogg.se/
Postat av: Madde

åh!! silver min älskling, så söt.. <|3 men du kunde raderat den där konstiga plutten till höger om han XD

2010-02-14 @ 20:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0