Vinnare av "hyr häst för en dag"

Nu har äntligen "hyr häst för en dag" tävlingen avgjord!

Vinnaren blev Rebeck Bökelund :)



Hur kändes det när du fick höra att just du hade vunnit?
- När jag fick höra att jag vann blev jag jätteglad. För på sportlovet var det både trekamp och hyra häst som jag ville vara med på. Mina föräldrar hade bara råd med en av dom och då tog jag trekampen. Men sen berättade USEK att det var en tävling på bloggen och priset var hyrahäst så tänkte jag att jag ville vara med. Och nu när jag vann kan jag vara med på båda och det ska bli jätte kul att vara med på båda.

Trodde du att du hade någon chans att vinna?
- Jag trodde inte att jag skulle vinna men tänkte att det är kul att vara med och tävla. Och det skulle vara jättekul att vinna.

Tyckte du att frågorna var svåra?
- Jag tycker inte var lätta men inte supersvåra heller jag tycker det var bra frågor så alla kan vara med.

Här kommer facit till tävlingen =)

1. X
2. 2
3. 1
4. 1
5. 1
6. X
7. X
8. 1
9.1
Utslagsfråga - 1.

Tack alla som deltog i tävlingen! Och grattis Rebecka!! =)

// Usek =)

Kommentarer
Postat av: Signe

GRATTIS REBECKA!:D:D

2010-02-22 @ 21:59:28
Postat av: Becka

Tack signe :D:D

2010-02-22 @ 22:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0