En riktig hästhelg :D

Hej på er allihop! Alice här :D Vilken hästhelg det har varit! I lördags var jag i stallet från kl 9 på morgonen till klockan 21 på kvällen! Tolv hela timmar alltså, men hann med en hel del! Jobbade tre timmar på morgonen, red lektion (Ofelia, sista träningen innan tävlingen som var igår) och sen var det ju ÅRSMÖTE som många besökte! Sen bars det dressyrstaket och blommor till banan i Stora ridhuset, och sen jobbade vi ännu mer och jag hann även pyssla lite med Ofelia.

Men, tillbaks till årsmötet! Som ni som var där vet så blev jag vald till ordförande i Usek, vilket jag tycker ska bli jätte roligt och spännande! Men vad gör en ordförande då? Min främsta uppgift blir nog att leda våra möten, men också att tillsammans med Sandra sitta med på den stora styrelsens möten och berätta om vad vi i USEK har för planer osv.
Men framförallt gör jag ju det för alla ni ungdomar i stallet! Så nu hoppas vi på ett jätte roligt år igen, med övernattningar, lekar och fortsatt bra stämning i stallet!

Så, om det är någonting ni vill prata om, det kan handla om både skolan eller stallet eller någonting annat, så var inte rädda att leta reda på Mig, eller någon annan i USEK, eller Emmy, för vi finns där för er skull!

Sen så vill jag bara välkomna Mimmi, Filippa, Stella och Ebba till styrelsen!

TUSEN kramar:D //Alice


P.S. Juste! Igår var det ju den stora tävlingen :D Jag red Ofelia, och även om det kunde ha gått bättre (det gick mycket bättre på framridningen :P), så var jag väldigt nöjd! Jag har ju trots allt bara ridit henne i två veckor eller någonting sånt, men tycker hon är helt underbar! Jag vill också tacka det härliga gänget som hejjade på mig och Offe när vi kom in på banan och när vi ridit klart, jag blev jätteglad och det tror jag Ofelia också blev!



Kommentarer
Postat av: Anna-Lena & Josefin

Ett önskemål, kan ni inte lägga upp foton med namn på er i USEK, framför allt nu när det är nya i styrelsen? Blir lättare för oss "nya" i stallet. Även om det är dotter som rider så vill jag som förälder gärna veta vilka Ni är.

2010-02-15 @ 18:19:50
Postat av: Signe

Hej! på farsta ryttarvänners hemsida (http://farstaryttarvanner.se/) och klicka på ungdomssektionen finns bilder, namn och beskrivning på alla i u-sek. Info och bild på de nya kommer så snart som möjligt!



Hoppas det underlättar :)



Kram Signe (u-sek)

2010-02-15 @ 22:45:50
Postat av: Signe

Kul att se att även föräldrar hittar hit till bloggen! :)

2010-02-15 @ 22:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0