Ponnyakuten!

Hej hej!
Det går aldrig några bra hästprogram på tvn nuförtiden, eller hur?
Faktum e att jag har sett ett jättebra program, Ponnyakuten, och det är jättebra! :D
Det handlar om några barn mellan 11 och 14 år som åker på ridläger (två veckor i Skåne) med sina problemponnys. En häst är rädd för människor, en annan går inte att lasta i transport, en tredje vill inte dricka ur vattenkoppen osv. Jag följer programmet varje vecka, och det tycker jag att ni också ska göra!
Den går på söndagar klockan 19.00 i Barnkanalen.
Nu på söndag ska det vara en dressyrtävling och den som vinner får en privatlektion av ingen mindre än Jan Brink! :O
Det har bara varit tre avsnitt så om ni inte har följt programmet gör det inte så mycket, men om ni vill veta vad som har hänt kan ni ju titta på svt play ;) http://svtplay.se/v/1841975/ponnyakuten/ 
Programmet är jättebra, och jag kan verkligen rekomendera den :)
Söndagar 19.00 i Barnkanalen alltså.

Det var allt för mig.
Ses i stallet.

Kram Jojjo :D

ponnyakuten

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Följer också :-) Madde och jag tittar tsm varje vecka.

2010-02-07 @ 00:39:23
Postat av: Jojjo

Hihi :) Visst är det bäst? :D Älskar att olivia fick rida för Jan Brink trots att hon inte vann :)

2010-02-07 @ 22:08:04
URL: http://frvs.blogg.se/
Postat av: cornelia & goliat<3

hej ponnyakuten är jättebra har bara sett ett avsnitt men det är grymt bra!<3 men mina brorsor bara förstör hela tiden så jag hör knappt vad de säger på tv.



/kram cornelia & goliat

2010-02-12 @ 17:44:25
Postat av: Signe

Ja det är superbra! kolla på svtplay cornelia! då kan de inte förstöra:)

2010-02-14 @ 17:16:37
Postat av: Alice<3Figaro

Jippie!! Jag följer det också, vaaaaarje vecka :)Förutom att det är hur kul som helst så kan det ju vara bra att kolla på det, man lär sig ju lite!! <3

2010-02-17 @ 21:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0