Ny hjälm =)

Hej!!

Idag har jag beställt en ny ridhjälm =) Jag är hur nöjd som helst över den! Har velat ha en sån ett bra tag nu, men alltid tyckt att dom är lite dyr ;) Det är den Charles Owen Wellington Classic, en så kallad "Malin Bayard" hjälm. Hittade den för 2450 kr på flyinges hästshop =) i vanliga fall kostar dom ca 3000 kr så kände att det var dax att slå till ;)



Nu har jag börjat och kolla på ponnyakuten. Det är ju hur bra som helst! Är bara på mitt första avsnitt men ändå ;) Älskar den där ponnyn som inte vill hoppa om ryttarens pappa inte hoppar före =) HAHA! Så himla gulligt! Ni som inte har börjat kolla gör det! Sen vill jag bara påmina om att snart är det årsmöte där vi kommer att välja in 4 nya USEK medlemmar :) Har ni några åsikter eller förslag för det nya året kom och dela med dig med oss om dom ;) Årsmötet är på lördag (13/2) kl.13.45 i stora teorisalen och vi bjuder så klart på hur gott fika som helst!

// Sandra =)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ponny-akuten är bäst! :D

2010-02-13 @ 14:43:44
URL: http://feliciamh.blogg.se/
Postat av: Signe

ja det är så himla bra! jag blev också helt kär i den lilla ponnyn, jag önskade att den skulle vara med i resten av serien!!:)

2010-02-14 @ 17:19:25
Postat av: Sandra

Ja! Kul och se hur han skulle lära ponnyn o hoppa utan pappan ;)

2010-02-14 @ 19:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0