Mysmåndag!

Hej!

Igår var det en så mysig stalldag, en sån där dag när man aldrig vill åka hem. Man vill bara gömma sig i någon box och stanna kvar hela veckan! Känner inte ni också så ibland? :) Jag red Yatzy igår och det gick väl sådär. Jag och Sandra tog sällskap till stallet från min skola i Odenplan och vi hade så himla mysigt och roligt! Träffade sen Ebba i Farsta och fick den stora äran att åka buss med henne:D

Jag vill passa på att tipsa om att kolla på anslagstavlan i elevrummet (där man får häst), för sportlovet närmar sig och vi har som vanligt en massa skoj inplanerat! Jag vet att det fanns önskemål om övernattning på sportlovet, tyvärr fanns det ingen möjlighet att ha det men det blir en suerkul övernattning på påsklovet i stället! Vi kommer däremot ha en tjejkväll, som vi har haft några gånger innan. Där vi gör massa roligt enda skillnaden är att man inte sover över. Så det tycker jag att ni ska skriva upp er på!



Hittade en fin bild på mig och vackra Tiger, för er som inte vet så blev han min sköthäst när han kom till ridskolan och jag var ensam skötare på honom i ett helt år. Han är fortfarande en favorit såklart! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0