Dressyrtävling!

Hej allihop!

I dag är det som sagt dressyrtävlingar på Farsta, jag sitter hemma och håller tummarna för alla. Försov mig och kunde inte åka dit, klantigt va? haha! Någon som kan uppdatera om hur det gick? har bilder kanske? så får ni gärna kommentera så kanske vi kan lägga in bilderna på bloggen det vore superkul att ha! :D

Som sagt finns det chans att vinna "hyr häst för en dag" bara genom att svara på ett par frågor på bloggen! ta chansen!:D även om frågorna ser svåra ut kan man ju gissa sig fram!



Ett av ekipagen till dressyrtävlingen idag: Alice och Ofelia


Hoppas det gick bra för alla på tävlingen!

Kram Signe

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag red Don John :) det gick jätte bra, fast jag var jätte förskyld :( men det var kul och jag är jätte nöjd :) nu vill man ju bara tävla mer!!!

2010-02-14 @ 19:26:11
Postat av: Mirjam

Hahahah ojojoj Sandra är på hugget nu ;)

2010-02-14 @ 19:33:10
Postat av: Signe

åh vad kul!jag önskar att jag hade kunnat vara med och kollat!

2010-02-14 @ 22:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0