Då var tävlingen av klarad!

Hej hej everyone!;) Det var ju en lokal dressyr tävling idag i stallet för både häst och ponny :) Det såg jätte fin ut för alla farsta ryttare, även två från farsta blev placerade i häst klassen ;)

Sen var det ponnysarnas tur :) Sara startade två i sin klass (B ponny klassen). Det såg jääääääätte fint ut för henne och det gick bra tyckte jag :) Sen hade vi Hanna i C ponny klassen, även för henne gick det bra ;)
Mahaha sen var det min tur i D ponny klassen. Som de flesta kanske vet så tävlade jag Eros istället för Tin-Tin, han hade inte alla sina papper så det fick bli Eros istället :) Men jag är super nöjd att jag fick tävla honom. Ååh han var sååååå himmla fin och lugn, hade fin form och lyssnade på exakt allt jag sa :D Helt underbar! Slutade på 57,04%, inte vad jag hade satsat på men nöjdnöjd är jag ändå :D

Det gick jätte bra för Jojjo också, hon kom preciiiiiis utanför placering, det var lite synd men hon vart nöjd ändå :)
Juste!!! Var också lite fräck och köpte en ny hjälm, den är precis som sandras (a)


Det var allt från mig ;) Puss och Kram-Mirjam


Jag och Eros när vi tävlade :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad fina ni såg ut! superduktiga!:D

2010-02-14 @ 23:00:05
Postat av: Anonym

/signe

2010-02-14 @ 23:00:40
Postat av: Anonym

LC inte LB mirjam :P

2010-02-15 @ 13:51:40
Postat av: soffan

Ja det gick jättebra! Ni såg så fina ut tsm ;) Han var så duktig som orkade att vara lika duktig med oss båda;) grymt stolt över honom<3 Vi fick typ lika mycket poäng XD utan felridningen hade jag också haft 57,40 ;)men men ibland är man lite klantig av sig:)

Tack för ett bra samarbete och stöd från både mirjam, Julia och alla ridlärare på Farsta!!!

2010-02-15 @ 13:56:05
Postat av: Signe

du är så söt soffan vad kul att det gick så bra :)

2010-02-15 @ 22:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0