Tack för en lyckad show!

Hej på er allihop! Alice här, och jag vill tacka alla helt underbara barn och ungdomar som visade upp en superbra käpphästkadrilj, en jättebra och rolig pjäs och sen ett fantastiskt luciatåg! Utan er hade det inte blivit mycket till lucia show, jag hoppas att ni är lika stolta över er själva som jag är!

Sen vill jag ge ett minst lika stort tack till alla ni föräldrar som ställde upp som funktionärer med allt bakande, städande, pyntande och bärande av rekvisita under showen. Sen så klart till de som stod och frös uppe vid mixerbordet och skötte det enorma ljudsystemet!
Utan er allihop hade nog inget fungerat, tusen tack till er också!


Sen så klart, grattis till alla er skötare, ungdomar, familjer, mammor och pappor och alla som fick pris under showen :) Det har ni alla verkligen förtjänat!

Under hela showen flöt allt på bra och vi hade väldigt kul allihop, men när Emmy skulle tacka av Sandra och Signe för alla deras år i USEK, som de kommer att lämna nu på årsmötet i februari, så grät vi nog lite allihop (eller iallafall jag;). Utan dem skulle USEK aldrig ha sett ut som det gör idag och det kommer kännas konstigt utan dem på alla möten och så där. Men trots att de lämnar USEK kommer de ändå fortsätta rida på farsta, och kommer ändå ha tid att umgås med oss allihop och kanske även ha några aktiviterer här och där;)

Hur som helst är nu Lucia över och vi får alla passa på att ta det lugnt och vila ut över julen:)

Men vi ses i stallet och Tusen tack och Tusen kramar till er!
/Alice

Bilden är från när vi var ute och galopperade i snön en lördag för länge länge sen, visst är den fin?

Jag saknar dock lite bilder från själva Lucia, om du fotade eller filmade eller om någon förälder gjorde det skulle det vara jätteroligt om ni vill mejla in dem till mig!

[email protected]

 

 






Kommentarer
Postat av: Sandra

2010-12-15 @ 00:46:56
Postat av: Sandra

Tack Alice! <3 kommer sakna våra stökiga möte ;)

2010-12-15 @ 00:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0