Luciashowen!

Igår var det Luciashow och det var en massa som skulle fixas! Plocka maaassa granris, sopa läktarna, pynta hästar, prova ljudsystemet och massa annat!

Vill tacka alla som var med och hjälpte till, alla föräldrar, barn och ungdomar, stora styralsen, ridlärarna, publiken - ALLA som var med! Det blev verkligen jättelyckat!

Jag var med I USEK's pjäs som blev bra men lite rörig! Vi hade inte hunnit öva så jättemycket. Sen var jag med i hyrryttar-kadriljen! Alla 8 hyrisar red på sina hästar; Emily på Julius, Jag på Ravich, Hanna på Yatzy, Carro på Eros, Lia på River, Sara på Tiger, Jojjo på Lucky och Alice på Goldie! Det var så hemskt roligt att rida kadriljen och det blev jättebra! Några hästar blev lite skrämda av de stora högtalarna och all publik, men det hade vi ju nästan räknat med, eftersom de inte är så vana vid det. För många hästar var det första gången de gjorde nått sånt här! De var superduktiga!

Här kommer filmen på hyrkadriljen (från Emily):



Jag vann också pris faktiskt! Först vann jag en jättefin medalj och en grimma för att jag blev månadens skötare i januari. Som ni kanske vet så blev jag, Filippa, Stella och Ebba invalda i USEK i februari, och jag vann pris för bästa nya USEK! Jag fick en jättefin motivering som jag blev superglad för! Jag fick presentkort på 500 kr på Lyckås!

Tack igen till alla och särskilt Emmy!

Kram Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0