Hej...!

Hej!
Jag vill som Alice tacka ALLA som var med och bidrog till en riktigt bra Luciashow! Det var en känslosam dag för mig, det var min sista Luciashow som USEK medlem :( Efter ca 8 år är det dax att lämna över facklan, även om det känns tungt....Farsta har alltid en plats i mitt hjärta, men USEK är en sådan stor del av den jag är :/ Tufft att lämna med det är dax....Men ni kommer fortfarande se mig i stallet med ett stort lende på läpparna och stödja och uppmuntra er alla!
Även om det var sorgligt att bli avtackad så hände något som värmde i hjärtat! Jag blev vald till årets ungdomsledare =) Jag vi tacka alla som ser vad jag gör och stödjer mig och om det inte vorre för er så skulle inte vi ha den underbara stämningen i stallet som vi har!
Nu börjar det bli dax för sängen ^^
Tack ni är världens bästa!
// Sandra

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Kommer sakna dig och Signe jäääääääääääättemycket! :( <3

2010-12-15 @ 14:26:35
URL: http://ravich.blogg.se/
Postat av: Sa

2010-12-17 @ 23:49:10
Postat av: Sandra

Kommer sakna er också!! :(

2010-12-17 @ 23:49:58
Postat av: Olivia

Fin blog :D

2010-12-23 @ 18:38:55
URL: http://fubbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0