Vi i stallet

Idag var det VI I STALLET tävling! Det var jättekul, och Farstas lag var hur duktiga som helst! Jag, Alice R, Madde och Bella har sytt en jättestor (typ lika stor som Prinsessan) häst som fick följa med som maskot. Alla på tävlingen tyckte att han var jättesöt! Han blev så populär att en liten flicka kom fram och ville rida - och det fick hon också! Ena laget bestod av Sofia R, Nadja, Agnes, Kerstin och Pauline. Andra laget bestod av Alice R, Sofia L, Nora och Karla. Hejjarklacken bestod av mig, Alice R, Stella, Bella och Filippa. Vi var också jättebra! Ni var så duktiga att vi faktiskt var 1 fjuttigt poäng från att bli plaserade som 3a! Men 4e plats är inte heller dåligt!

Lilla laget:


Stora laget + lite hejjarklack:


Bella, Franke och Alice:



Kramar Mimmi

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis till 4:e plats! Ni är super duktiga! Frank var super snygg också ;)

2010-04-24 @ 18:51:34
Postat av: Alice R

Jag är supernöjd!! Om vi hinner träna längre än en vecka nästa år så vinner vi säkert! Haha :D

2010-04-25 @ 09:47:13
Postat av: PICCS PHOTOS

Är det inte lile Nadja jag ser där?? Hihi^^

2010-04-26 @ 18:09:37
URL: http://piccs.blogg.se/
Postat av: Signe

Bravo! jag är så himla stolt! ni äger!! nästa år blir det första plats! :D



puss puss

2010-04-28 @ 10:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0