Tävlingsdag :)

Hej!

Idag har jag varit med Hanna, Jojjo, Mirjam och Sara när dom tävlade på Sundby i hoppning. Det var jätte kul och tjejerna var jätte duktiga! :) Jojjo kom 4:a och Yatzy kom precis utanför placering, och det var hans första tävling =) Han är så duktig. Pegasus och Winden var också jätte duktiga! Tjejerna kommer säkert lägga ut video från när dom tävlade för Hannas och Saras pappor var så duktiga och filmade. Sen hade vi ett par duktiga "ponnymammor" också!

Snart börjar skötarkurs 3 =) Så passa på tjejer!
Det är den FÖRSTA skötarkurs 3 som jag kan komma ihåg. It's once in a life time opportunity ;)
Den skulle igentligen starta på lördag, men är FLYTTAD till fredag 9/4 kl.15.00!

Nu ska jag hoppa i bingen ^^ Det har varit en lång dag ;)

God natt // Sandra =)

Kommentarer
Postat av: Alice

åh vad roligt!! Jag har bara pratat med Sara och hon sa att hon var jättejättenöjd! :D

2010-04-06 @ 13:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0