Stellas första inlägg :)

Hej Hej, Stella här :)
Det här blir mitt första inlägg på bloggen!

Igår var det övernattning tills idag och det var super kul! Vi lekte massor av lekar, gick påskjakt/ spökrunda i skogen, kollade på film och mycket mer! Det blev ganska sent så nu är jag väldigt trött… Har räknat ut att jag varit i stallet i 28 timmar och flera har säkert varit där längre!

Nu är påsklovet snart slut och skolan börjar igen.. :( Men jag hoppas att ni haft det kul på lovet med alla aktiviteter och håll utkik i elevrummet för det kommer nya! Jag, Sara och Mirjam ska snart dra igång käpphäst träningar och sen så blir det tävling! Det kommer bli så roligt så det får ni verkligen inte missa ;)
Kram Stella!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0