Skötarkurs 3 =)

Hej alla!
Hur har eran första dag på veckan varit? Min har varit helt ok, jag och min pojkvän var på Åhlens och shoppade lite och stötte på Carolina Gynning ^^ I lördags var det den första riktiga skötarkurs 3, då hade vi gästen Jessica som pratade om sin relation till sin häst och hur man blir en RIKTIG vän med sin häst. Jag tror att alla blev lika inspirerad som jag ^^ Hon var verkligen jätte rolig och lyssna på! Hoppas hon kan släppa den där boken hon talade om =) Jag kommer köpa den i alla fall.
Nu är det bestämt när nästa skötarkurs 3 tillfälle kommer att vara =) Den är på lördag (24/4) kl.11.00. Då kommer Pia (I think ^^) prata om rehabilitering av skador. Det kommer bli  spännande!
Ses då! Ha en bra vecka! Kram Sandra =)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag, madde, alice, lina, maia, rebecka och några andra rider 11.45 och måste gå 11.30, men vi kan ju gå lite tidigare ;) <3

2010-04-19 @ 21:24:48
URL: http://mimmilindstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0