Sista ponny akuten :(

Hej!
Igår var det sista ponny akuten :'(
Jag tyckte det var jätte bra och jag har supernoga men all stallhantering :)
I lördags jobbade jag i stallet red för första gången i kvart över tolv gruppen,för jag ska ta körkorts lektioner på måndagar :) Jag red Whitney för första gången, hon var rolig :) Vi skulle "störa hästarna", för att se hur dem reagerar och känna skillnad på rätt och fel.
Tack för bilden Lina.S! =)
Idag ska jag på min första lektion på körskolan, det ska bli kul att verkligen komma igång på riktigt! Har inte riktigt haft råd innan, det är dyrare att gå på bilskola än att rida :( Men det är värt det ;) Önska mig lycka till! Ska plugga det sista inför lektionen =)
Puss O Kram!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag tror det är ett avsnitt till faktiskt! De sa typ att i nästa avsnitt så ska vi få se hur det gick för Jakob, Olivia och några till :) Kram

2010-04-26 @ 16:07:23
URL: http://mimmilindstahl.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kollar du på SVT play? Där stod det avsnitt 16 av 16 :s

2010-04-26 @ 21:02:59
Postat av: Mimmi

Nä, jag kollar på TVn, fast på SVT play visar de alltid också nästa veckas avsnitt, så jag tror du ligger ett avsnitt framför mig :P

2010-04-27 @ 18:09:15
URL: http://mimmilindstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0