Hemma igen :)

Hej allihop! Alice här :) Nu är jag tillbaks! som vissa av er säkert har hört har jag varit strandsatt i Dublin på Irland några dagar extra pga vulkanutbrottet på Island. Jag har haft det jättebra men om det är något jag har saknat har det ju varit er och hästarna!

Hur som helst, igår gick jag alltså upp 06.30 en fin lördagsmorgon för att ta bussen till stallet och jobba tsm med Hanna och Sandra :) vi gjorde rekord i att mocka ALLA boxar i stora stallet på typ 35 minuter! Bra va? Vi är mkt stolta :D Sen, efter lite lunch och möte med stora styrelsen skulle jag, Sandra och Signe rida :) Jag hade Sing för första gången (supermysig häst!!), Sandra hade Whitney och Signe hade Alpflickan. Det var jättemysigt att rida på uteridbanan också, kändes som vår!!

Under dagen var ju också "Vi i stallet"-gänget på tävling och kom fyra!!! Så himla bra!! jag är väldigt stolt ;)
Nu ska jag fortsätta med min söndag här :)
Puss och Kram, Alice <3

Tack till Lina Svedberg som fotade! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0