Hanna här!

Hej hej alla :)
Nu sitter jag här hemma och smsar med Sara. Jag Sara och Ebba ska nämligen ut och handla smarriga grejor till ikväll, det är ju påsk ÖVERNATTNING ! :D

Juste, i måndags var ju (som Sandra tidigare berätta) Jag, Jojjo, Sara och Mirjam och tävla på våra duktiga ponnyer :) För mig och Yatzy gick det jätte bra, vår första tävling så jag är jätte nöjd <3 felfritt i både grundomgången och omhoppningen, och vi kom precis utanför placering :)

Men aja, puss puss , lägger in lite bilder från i måndags på mig och Yatzy :P


Kommentarer
Postat av: cornelia + goliat

hejsan jag kommer att vara med på den där övernattningen det ska bli jättekul.den ska bli ännu roligare för jag rider innan också!!! :) Ooooooo.....jag är lite lite otålig faktiskt jag längtar verkligen!!!!!!



Aja ses kanske i stallet

2010-04-08 @ 13:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0