Glad Påsk!

Hallihallå!

Nu sitter jag på landet på en stor ombyggnadsplats haha, (mina föräldrar bygger om hela huset :O ). Ska snart få påskägg hoppas jag! Har ni fått några? Jag hoppas det! Snart bär det av till mormor för påskmat såklart!

Men nu ska jag passa på att påminna om vilken KUL vecka som kommer i stallet!:

ONSDAG 7 APRIL: UTSTÄLLNINGSTÄVLING, start 11:00 (man pyntar och ryktar hästen tills den glänser och är jättefin! sen leder man fram den i träns framför domare och så får man ett superfint pris om mna vinner!)

TORSDAG 8 APRIL: ÖVERNATTNING, start 19:00, (superkul kväll med bl.a lekar, film och övernattning i kafeterian!)

FREDAG 9 APRIL: SMÖRJTÄVLING, (smörj den finaste du kan på både sadel och träs och få hästens utrustning att bli snyggast i stallet, fint pris till vinnaren!)

LÖRDAG 10 APRIL: START FÖR SKÖTARKURS 3, KL: 13:30 (kanske vår roligaste kurs hittills! men tyvärr bara för de som har gått skötarkurs 1 och 2, gästpratare och spännande ämnen väntar om du skriver upp dig!)


DET GÅR FORTFARANDE ATT SKRIVA UPP SIG PÅ ALLA AKTIVITETERNA I ELEVRUMMET, DÄR FINNS OCKSÅ MER INFORMATION OM AKTIVITETERNA! (där man får häst)
GÖR DET! :D:D:D


Om du inte är i stallet i helgen men ändå känner att du vill vara med kan du skicka ett sms till mig Signe
076-208 55 39!


Många påskiga kramar

//Signe

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Började inte Skötarkurs 3 på måndag? Eller läste jag fel? :P Kram kram

2010-04-03 @ 17:30:58
Postat av: Signe

jag har fått många frågor om det haha, det måste ha blivit ett missförstånd, det är absolut på lördag 13:30 som det börjar :9 puss

2010-04-04 @ 20:14:16
Postat av: Mimmi

Vad bra! :D För då kan jag också vara med <3 Puss o kram

2010-04-04 @ 21:47:27
Postat av: Signe

nu är det ändrat igen haha fredag 15:00 är tiden som gäller! kram!

2010-04-06 @ 11:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0