Flum ^^

Hej!
Hur mår alla idag? Själv känner jag mig lite flummig ^^ Kan ha och göra med att jag gick alldeles för tidigt för att gå till doktorn kl.8. Efter det var jag så duktig och gick till gymmet och tränade hårt efter en helg med bara en massa onyttigheter ;) Känns som det är jätte långt kvar till man ska rida :( Red Julle två gånger i fredags, det gick SUPER bra på dressyren och ok på hoppningen. Jag måste bara vara med bestämt med mig själv så kommer allt gå bättre än bäst!
I lördags var den andra gången på skötarkurs 3, då kom Pia och pratade om rehabilitering av skador. I helgen är det ingen skötarkurs 3 :( Nästa tillfälle är den 6:e maj, då Krafft kommer och förläser :) Det kommer bli jätte spännande. Sen kommer Farstas egen hovslagare, den 15:e maj. Om ni har några frågor om det så prata gärna med Signe eller mig! Nu ska jag åka till jobbet, och pussa på min favvo kille i hela världen =)
Kram på er alla!
// Sandra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0