Tisdag!

Hejhej!

(Signe här)

Jag hade tänkt att skriva igår efter ridningen jag med men som vanligt somnade jag framför tv:n efter middagen, det verkar vara helt omöjligt att hålla sig vaken efter ridningen. Jag vill som Sandra tacka alla som hjälpte till med luciashowen men även alla medverkande! 

Luciashowen inleddes med Emmy och Winden som såg ut som att de var tagna ur en Sagobok, Emmy satte sig sedan i sitt sagoland och gjorde ett fantastiskt jobb som konfiencer efter det fick vi följa med på en tur till Aladdins hemland framfört av alla våra fantastiska stallflickor tyvärr blev Tess och Carla sjuka och vi saknade dem självklart jättemycket:(

  Sagohästen Winden
 

Under showen fick vi även avnjuta ridlärarnas nummer som lockade till många hysteriska skratty på läktaren, vi i u-sek ruillade nästan omkring på marken av skratt!:D Regina och Isabelle framförde dessutom ett jättevackert dressyrnummer till musik! U-sek gjorde deras version av snövit och vi vill självklart tacka Karro för all hjälp under lucia, utan dig hade vi inte klarat oss! :)  

Det blev en av våra bästa luciashower och vi i  ungdomssektionen vill tacka alla som var där och hjälpte till! :D

Nu när jag ändå har ordet så vill jag passa på att tacka för priset som årets ungdomsledare, för att citera Pia när hon blev årets ridlärare: det är det bästa priset jag har fått! Känns jättekul att ni tycker att jag gör ett bra jobb och jag ska försöka att hålla samma standard:) Känns dock själviskt att ta emot priset själv och vill tacka resten av u-sek som gör ett fantastiskt jobb!:)

Det blev många tack idag haha!

Jag kan även berättta att jag red söta Alpflickan i går och det gick väl sådär, som Sandra sa en riktig utmaningen men det var i allafall superkul!:D

Nu tar ridskolan snart jullov och alla våra älsklingshästar ska snart få gå i hagen och äta hö hela dagarna. Men vi har en vecka till, så njut allihopa och än tänker jag inte säga god jul.

Vi ses i stallet!


/Signe:D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0