Måndag =)

Hej!

Sandra här, hur har alla haft det idag? Jag ville bara säga att jag tycker luciashowen blev hur lyckad som helst! Och jag vill tacka alla föräldrar som var med och hjälpte till igår, utan er hade det aldrig gått! Och det var kul att det var så många barn/ungdomar som var med i showen, ni gjorde verkligen ett bra jobb! Sen grattis till Signe som blev årets ungdomsledare!


Det bästa med måndagar är att jag för träffa min prins Charlie och jag rider =) Idag när jag kom till jobbet så hade Chalire på sex månader gjort illa sig på nosen :( Han var så söt! Det har verkligen varit full rulle idag, det var fotografering på jobbet och sminkösen som var gravid i sjunde månaden svimmade :( Men det gick bra =) Sen träffade jag min pojkvän i blåsut, för vi skulle kolla på en lägenhet. Men den var för liten, plus att den låg högt upp och jag är JÄTTE höjdrädd!

Sen var det dax att åka till stallet för att rida =) Till min stora överaskning fick jag Ofelia =)
Det var jätte kul! Fast det var verkligen en utmaning, men det är ju det som är det roliga med att rida. Det är så man lär sig och utvecklas mycket.



Nu är det nog dax att hoppa in i duchsen, även om jag är hur trött som helst ^^ Men jag hatar att duscha på morgonen, är det någon annan som känner samma sak?

God Natt // Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0